Wednesday, June 15, 2011

3 hari lagi.

Assalamualaikum friends!
Do you still remember this post?:

So,
There is a man...
He's a dear son
A devoted believer
A trustful friend
And a caring brother...
Oh,
and handsome too!
*Ehem,abang sape la kan!LOL!!*
:'D
Yes, he is a caring brother...
A brother who always looks after his demure spoil sister ---> me!
Forever believes in his only lil sister
He is a brother who loves his sister unconditionally
Again,
There is a man...
He's a dear son
A devoted believer
A trustful friend
And a caring brother...
Yes,he is my beloved brother.
Mohd Rasid Md Don
MohdRasidMdDon
Selamat pengantin baru abang.
Aku nak sangat ada dekat ngan ko masa hari besar ko nanti.
Tapi sayang,aku jauh.
:'(
Ada air mata mengalir saat aku menaip entri ni.
Sedih dan gembira bercampur baur.
Abang aku ni dah besar rupanya.
Abang yang dulu pernah teman aku main masak2 walaupun jarak umur kita jauh.
Ko layan kan je kan adik ko ni.
Ko ingat tak,
Abang yang dulu pernah jadi mangsa benjol kepala kena ketuk bas mainan.
Sorry abang,masa tu aku budak kecik hingusan,tak tahu pape.
Kesian ko kan!hihi!
Abang yang suka makan mee maggie aku banyak2.
Kalau aku beli eskrem paddle pop tu ko suke gigit besar2.
Abang yang suka suruh aku buatkan milo ais.
Abang yang suka suruh aku ironkan baju.
Abang yang suka suruh aku hidupkan suis kipas.
Abang yang suka takut2kan aku time tengok cite hantu pastu buat suara pelik2.
Abang yang setia dengar aku nangis masa aku mula jauh ngan family kat Matrik Perak dulu.
Hampir tiap malam kan dulu aku ko call ko.
Cian ko.
Oh,ko juga abang yang pernah marah bila ade lelaki mane tah nak kenal2 ngan aku.
Ko juga abang yang dukung aku keluar dari kereta masa aku PATAH kaki kiri.
Hihi!
Protective sungguh.
Sayang ko abang.
Ko la satu2nya abang aku.
Ok,sambung nangis!
Aku nangis sebab aku rindu kat ko.
Lepas tu nangis sebab tak dapat ade same2 siapkan hantaran ko macam aku buat untuk Kakak Sue dulu tu.
Lepas tu lepas tu lepas tu...
Tah,
Aku masih menangis nia.
Tapi ko jangan sedih tau.
Aku nangis sambil senyum ni.
Nak dapat akak ipar,
sukanye!
:')
Bertambah ahli keluarga kita yang kecik nia.
Wuuu.
Sweet
Alolo..Suwittnye mereka!Hihi!
:')
Abang Oo abang!
Terima kasih sebab tangguh majlis kat rumah kita sampai aku balik.
Kawan2,
doakan majlis abang Nopa and Kak Ain Aisyah berjalan lancar ye!
:')
18 Jun 2011 majlis ijab kabul.
19 Jun 2011  majlis besar.
Abang,
ari ni 15 Jun.
Esok 16 Jun.
Esok 17 Jun.
3 hari ni je lagi.
Then 18 Jun.
U are officially 26 and inshaAllah,bakal bertambah pangkat.
Dari seorang anak lelaki En Md Don & Puan Halimah,
Ko juga adik pada Puan Suraya Md Don.
Malah seorang abang pada 2 orang adik yang comel lagi kiut.
Aku si comel.
Aniq tu si kiut.
Miu2!
Haha!
Then,
18 Jun.
Ko bakal jadi suami orang.
Woot woot!
Aku plak terasa debarnya kat UK nia!
:'D
Abang!
Aku sayang ko.
Aku tahu ko tahu aku sayang ko.
Tapi biarlah,nak cakap jugak kat sini.
Terharu tak??hihi!
Kata2 dari hati ni tau.
:'D
Wait me this July!
Barakallah abang and Kak Ain!
Woot!

1 comment:

shinamarukochan said...

xmau sedey2 dear..ak doakn yg terbaik, termanis tuk abang hg..hee~ slamt pengantin baru abang nopa, my best best friends..hee~ tinginn nk g johor tgokk abang hg kwen..:D

:D smga berbhgia ngn kak ain comel! semua ade dimple2..comel! xD kawaii!